ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: TAHUN 2017 TAHUN PALING GAGAL ‘RALLY’ PAKATAN

Friday 5 January 2018

TAHUN 2017 TAHUN PALING GAGAL ‘RALLY’ PAKATAN


Tiada satu yang berjaya. Tahun ini, mereka pun tak berani buat anti-GST rally 1 Mei seperti tahun-tahun sebelum ini dimana sokongan semakin merosot.
Pre-rally TURUN2 depa Dec 16 dan Dec 23 di Sogo untuk turunkan harga petrol dan turunkan Najib tiada sambutan langsung.
Paling ramai cuma 10-20 ekor orang mereka.
Tiada liputan media untuk pre-rally sampai mereka pun tak berani post gambar2-gambar pre-rally itu kat FB.
Hari ini mahu sabotaj sambutan tahun baru di Dataran Merdeka pula tapi sudah tahu mereka tak akan dapat sambutan.
Oleh itu, mereka sudah awal-awal bagi alasan bahawa phone kononnya sudah hack.
Hello! Phone hacked takde kena-mengena dengan berapa ramai yang akan hadir rally kamu lah.
Tahun 2017 boleh dikatakan tahun yang paling FAIL untuk rally-rally Pakatan.
Tiada satu yang berjaya. Tahun ini, mereka pun tak berani buat anti-GST rally 1 Mei seperti tahun-tahun sebelum ini dimana sokongan semakin merosot.
Tiada BERSIH dianjurkan tahun ini juga.
Yang paling FAIL pula ialah rally Klepet bulan Oktober dimana 100,000 disasar tetapi 5,000 yang hadir.
Amat pelik kerana ini tahun sebelum PRU tetapi Pakatan tidak mampu buat sebarang rally yang berjaya.
Apa sudah terjadi?

1 comment:

  1. Assalamualaikum senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman-teman disini, Awal mula saya ikut pesugihan, Karena usaha saya bangkrut dan saya di lilit hutang hingga 900jt membuat saya nekat melakukan pesugihan, hingga suatu waktu saya diberitahukan teman saya yang pernah mengikuti penarikan uang ghaib dengan AKI SOLEH JAFFAR menceritakan sosok AKI SOLEH JAFFAR, saya sudah mantap hati karena kesaksian teman saya, singkat cerita saya mengikuti saran dari pak.aki saya harus memilih penarikan dana ghaib 1 hari cair dengan tumbal hewan dan alhamdulillah keesokan harinya saya di telepon oleh pak aki bahwa ritualnya berhasil dana yang saya minta 3Milyar benar-benar masuk di rekening saya, sampai saat ini saya masih mimpi uang sebanyak itu bukan hanya melunaskan hutang ratusan juta bahkan mampu membangun ekonomi saya yang sebelumnya bangkrut, kini saya mempunyai usaha di jakarta dan surabaya yang lumayan besar, saya sangat bersykur kepada allah dan berterimakasih kepada pak. AKI SOLEH JAFFAR berkat beliau kini saya bangkit lagi dari keterpurukan. Jika ada teman-teman yang sedang mengalami kesulitan masalah ekonomi saya sarankan untuk menghubungi ki sholeh jaffar di nomor ini HUBUNGI WHATSAPP 0853-7778-3331 agar di berikan arahan Atau 




























    Assalamualaikum senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman-teman disini, Awal mula saya ikut pesugihan, Karena usaha saya bangkrut dan saya di lilit hutang hingga 900jt membuat saya nekat melakukan pesugihan, hingga suatu waktu saya diberitahukan teman saya yang pernah mengikuti penarikan uang ghaib dengan AKI SOLEH JAFFAR menceritakan sosok AKI SOLEH JAFFAR, saya sudah mantap hati karena kesaksian teman saya, singkat cerita saya mengikuti saran dari pak.aki saya harus memilih penarikan dana ghaib 1 hari cair dengan tumbal hewan dan alhamdulillah keesokan harinya saya di telepon oleh pak aki bahwa ritualnya berhasil dana yang saya minta 3Milyar benar-benar masuk di rekening saya, sampai saat ini saya masih mimpi uang sebanyak itu bukan hanya melunaskan hutang ratusan juta bahkan mampu membangun ekonomi saya yang sebelumnya bangkrut, kini saya mempunyai usaha di jakarta dan surabaya yang lumayan besar, saya sangat bersykur kepada allah dan berterimakasih kepada pak. AKI SOLEH JAFFAR berkat beliau kini saya bangkit lagi dari keterpurukan. Jika ada teman-teman yang sedang mengalami kesulitan masalah ekonomi saya sarankan untuk menghubungi ki sholeh jaffar di nomor ini HUBUNGI WHATSAPP 0853-7778-3331 agar di berikan arahan Atau 









    ReplyDelete